FAQ
Vážení zákazníci, zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky. Nenašli jste mezi nimi to, co vás zajímá? Potřebujete něco upřesnit? K dispozici je vám naše zákaznická podpora na chatu, e-mailu i telefonu, kde vám ochotně poradíme.
1. Jak provést objednávku?
V e-shopu si vyberte zboží a vložte ho do košíku. Dále budete intuitivně provedeni celým nákupním procesem až po výběr způsobu platby a doručení. Nevíte si s něčím rady? Zavolejte na tel. 800 444 434 Podrobnější informace najdete na stránce Jak objednat.
2. Můžu udělat změny v odeslané objednávce?
Pokud potřebujete cokoli zpětně změnit v již odeslané objednávce, např. upravit adresu doručení či formu úhrady, co nejdříve kontaktujte zákaznickou podporu a uveďte číslo objednávky. V již vyřízené a odbavené objednávce změny provádět nelze, ale zboží, které vám nevyhovuje, lze bezplatně vrátit.
3. Jak získat kopii daňového dokladu?
Pokud potřebujete kopii daňového dokladu či faktury, obraťte se na naši profesionální zákaznickou podporu. Stejně tak kontaktujte podporu, pokud potřebujete provést změnu ve faktuře, například upravit způsob platby.
4. Jak zrušit objednávku?
Potřebujete objednávku zrušit? Obraťte se s číslem objednávky na naši zákaznickou podporu. Objednávku lze zrušit, pokud ještě nebyla vyřízena a odbavena. Následně máte možnost bezplatného vrácení zboží, pokud vám nevyhovuje.
5. Jak provést reklamaci?
Pokud je doručené zboží poškozené či nekompletní, pošlete nám na podporu fotku reklamovaného produktu s číslem objednávky a my zařídíme bezplatný zpětný svoz. Podrobnosti o postupu při reklamování zboží a vyřízení reklamace najdete na stránce Obchodní podmínky a reklamace.
6. Jak a kdy je zboží doručeno?
Objednávky expedujeme zpravidla do 3 dnů od objednání. V určitých případech se však může expedice zpozdit. Při expedování objednávky Vám automaticky přijde email s trackovacím číslem zásilky, podle kterého můžete na webových stránkách konkrétního přepravce svou zásilku sledovat. Při doručování na Slovensko je nutné připočítat den navíc. Podrobnosti o způsobu doručení najdete na stránce Doprava a platba.
7. Je možné zboží obdržet ještě před zaplacením?
Pokud jste státní instituce, např. státní škola či mateřská školka (nikoli soukromá), můžete zboží obdržet ještě před jeho zaplacením. V takovém případě napište do Poznámky v objednávce „Faktura bude uhrazena po obdržení zboží“.
8. Jakými způsoby můžu provést platbu?
Buď je možné zaplatit hotově či kartou při osobním převzetí zboží, nebo máte na výběr platbu kartou online, bankovním převodem, online bankovním převodem, přes Google Pay či platbu při doručení na dobírku. Způsob platby si zvolíte v průběhu objednávky.
9. Jaká je doba platnosti slevových kupónů?
Slevové kupóny mají neomezenou dobu platnosti, není-li uvedeno jinak. Tzn. pokud vlastníte slevové kupóny a zapomenete je při nákupu použít, můžete je obvykle uplatnit při příští objednávce. Nebo kontaktujte zákaznickou podporu a uveďte číslo objednávky. Sleva vám pak bude zpětně započítána a zaslána na účet.
10. Do kterých zemí FISTAR doručuje zboží?
V současnosti prodáváme a doručujeme zboží v České republice. Slovensko, Maďarsko a další evropské země jsou ve fázi příprav.
11. Je možné objednat při doručení výnos zboží do patra?
Vynesení zboží do patra na naší straně nenabízíme. Je však možné se na této službě domluvit s kurýrem.
12. Splňují produkty z nabídky FISTAR české normy?
Zboží v naší nabídce pochází od zavedených výrobců a je běžně prodávané v EU i České republice.
13. Jak spolehlivá je uváděná nosnost nabízených regálů?
Uváděná nosnost regálů v nabídce FISTAR platí za ideálních podmínek, tj. stojí-li regál na rovné podlaze, je přichycen ke zdi, správně smontován a rovnoměrně zatížen. Přestože je uváděna nosnost na jednu polici, celková nosnost regálu zůstává i po přidání police stejná.
14. Je možné objednat k regálům police navíc?
Police navíc k regálům nelze objednat. Regály jsou dodávány v demontovaném stavu, zabalené v krabicích, s pevně daným počtem polic.
15. Potřebuji řešení na míru. Je to možné?
Pokud chcete udělat větší objednávku, například zařizujete-li sklad či obchod, a potřebujete řešení na míru, ozvěte se nám a rádi pro vás vypracujeme nabídku podle vašich potřeb a představ.
16. Jaká je nosnost regálů?
Nosnost regálů je uvedena vždy v popisu každého regálu. U jednotlivých regálů se nosnost liší. V naší nabídce jsou regály s nosností od 80 kg na polici až po regály s nosností 900 kg na polici. Záleží tedy jen na Vašich potřebách. Naše regály to unesou!
17. Je možné dát regály na sebe?
Naše regály jsou vyráběny a testovány podle normy ISO 9001 a dle toho jsou uváděny i jejich vlastnosti. Pokud má regál uvedenou výšku 2000 mm, není možné regál nadstavovat na větší výšku. Regál, i když by to technicky možné bylo, by tímto nemusel splňovat uvedené parametry a mohlo by dojít k jeho poškození nebo v nejhorším případě zhroucení. Za takto sestavený regál naše společnost nepřebírá záruku a nedoporučujeme takovéto využívání.
18. Z jakého materiálu jsou regály?
Regály jsou vyrobené z velmi kvalitního, za studena válcovaného kovu, který má díky vysokotlakému lisování větší hustotu a tím i pevnost. Pozadu s kvalitou nezůstávají ani police, které jsou u většiny regálů vyráběny z ekologické dřevotřískové desky s vysokou pevností. Jedinečná moderní technologie výroby dělá z regálů MAMUUT SHELVES kvalitní produkty určené nejen do domácností, ale i těžké výroby.